.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بنگر در آستانه جدایی از تراکتور سازی
محسن بنگر در آستانه جدایی از تیم تراکتور سازی تبریز قرار گرفت.

به گزارش شمال نیوز ، پس از شکست سنگین تیم فوتبال تراکتورسازی در حساس‌ترین بازی هفته بیستم اتفاقاتی در رختکن این تیم تبریزی افتاد که سنگینی شکست را با فحاشی مربی تیم به بازیکنان و قهر و خشم بازیکنان را در پی داشت.

 

تراکتورسازان که ابتدای فصل محسن بنگر را از پرسپولیس تهران با به خدمت گرفته بودند پس از متحمل شدن شکست 3 بر صفر مقابل تیم سابق بنگر در حالی که لشگری از محروم و مصدوم داشتند تبدیل به بازی شد که شاید این مدافع تنومند مازندرانی را دیگر در ترکیب خود نبینند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از این باخت در رختکن، تعدادی از بازیکنانش از جمله محسن بنگر کاپیتان روز گذشته سرخ پوشان تبریزی را به خاطر اشتباهات فردی مورد فحاشی قرار داد که محسن بنگر در پاسخ به الفاظ ناشایست امیر قلعنه نوعی واکنش نشان داد با جمله، بیجا می کنی فحش میدی.

عصبانیت و اختلاف بین قلعه نویی و بنگر بعد از این بازی آنقدر هست که احتمال این که محسن بنگر در بازی های بعدی تراکتورسازی مورد استفاده سرمربی این تیم قرار بگیرد بسیار کم است و حتی شاید بتوان گفت بنگر در آستانه کنار گذاشته شدن از تراکتورسازی است.

محسن بنگر متولد ۱۵ تیر ۱۳۵۸ در نوشهر است و سابقهٔ بازی در تیم‌های نساجی مازندران، شموشک نوشهر و سپاهان اصفهان، پرسپولیس را دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.23 seconds.